2000
2000/1 szám tartalma
Oktatás, humánerőforrás
* Mégis, kinek a személyzete? (Személyzeti kérdések a szállodaiparban
* Hogyan mutatkoznak meg napjainkban az idegenforgalmi szakma és a felsőfokú oktatás együttműködésének előnyei az Egyesült Királyságban?
Marketing
* Desztináció, marketing a jövő században
* Nemzeti Idegenforgalmi Szervezetek
* Németország marketingje a Német Turisztikai Központ „szárnyai alatt”
Szálloda
* A változás évtizede
Utaztatás – Turizmus
* Az alpesi termelékenység szélsőségesen különböző
* A felsőfokú végzettségűek utazási szokásai
* A turizmus, mint foglalkozás-generátor
* Vendéglátók és turisták. A turizmusés a másság
* A nem kereskedelmi szálláshelyek, az idegenforgalmi politika által elhanyagolt szektor
Közlekedés
* Együtt a forgalom megbénulása ellen
* Alig van üres hely a repülőgépeken
* Repülés fekve
* Az európai repülőtéri kiskereskedelem tipológiája
Könyvismertetés
* A nemzetköti szálloda- és vendéglátóipar: vezetés és üzemeltetés
* Városi turizmusirányítás