2000

2000/1 szám tartalma

Oktatás, humánerőforrás

* Mégis, kinek a személyzete? (Személyzeti kérdések a szállodaiparban
* Hogyan mutatkoznak meg napjainkban az idegenforgalmi szakma és a felsőfokú oktatás együttműködésének előnyei az Egyesült Királyságban?

Marketing

* Desztináció, marketing a jövő században
* Nemzeti Idegenforgalmi Szervezetek
* Németország marketingje a Német Turisztikai Központ „szárnyai alatt”

Szálloda

* A változás évtizede

Utaztatás – Turizmus

* Az alpesi termelékenység szélsőségesen különböző
* A felsőfokú végzettségűek utazási szokásai
* A turizmus, mint foglalkozás-generátor
* Vendéglátók és turisták. A turizmusés a másság
* A nem kereskedelmi szálláshelyek, az idegenforgalmi politika által elhanyagolt szektor

Közlekedés

* Együtt a forgalom megbénulása ellen
* Alig van üres hely a repülőgépeken
* Repülés fekve
* Az európai repülőtéri kiskereskedelem tipológiája

Könyvismertetés

* A nemzetköti szálloda- és vendéglátóipar: vezetés és üzemeltetés
* Városi turizmusirányítás